APA: Kam se poděli diváci?
Určeno pro filmové industry a studenty filmových škol.
Petra Průšová ve své prezentaci představí klíčová zjištění studie Kantar 2024 pro APA (Asociaci producentů v audiovizi), jejímž cílem je komplexně popsat současný stav audiovizuálního trhu ve vztahu k volnočasovým aktivitám české populace.
Výzkum záměrně navazuje na obdobnou studii z roku 2014, a nabízí tak unikátní pohled na proměny a trendy, které se odehrály během posledního desetiletí. Výsledky studie názorně ukazují, jak se čeští diváci dívají na filmy a seriály, jak se proměnily jejich návštěvy kin a jak se toto chování vyvíjelo v čase.
Součástí prezentace budou také vybraná data z aktuálního výzkumu Češi na síti, která doplní čerstvý vhled do užívání VOD platforem.
Jazykem programu je čeština. V případě zájmu o účast je nutné do 24. 10. vyplnit registrační formulář. Registrace na program je možná jen s platnou industry akreditací.
Prosíme, vyčkejte na potvrzení registrace. V případě dotazů pište na industry@boofest.cz.
Petra Průšová je generální ředitelkou agentury Kantar pro region střední a východní Evropy a ve výzkumu se pohybuje od roku 1995. Aktivně se účastní výzkumných projektů a je známá svými příspěvky v oblasti marketingového výzkumu. Její práce zahrnuje celou řadu aktivit, včetně přednášení na téma marketingového výzkumu a jeho aplikací, vzdělávání a mentoringu. Je také mentorkou v programu Odyssey Mentoring Program, absolvovala kurzy jako např. AI Empowerment: Artificial Intelligence as a Key to Creativity and Efficiency (Posílení pomocí AI: Umělá inteligence jako klíč ke kreativitě a efektivitě) a je certifikovanou koučkou programu NeuroLeadership.

